Každým rokom nás obchody viac a viac doslova likvidujú akciami pred Vianocami, Veľkou nocou, Mikulášom… či Valentínom.
Všetko sa niekde medzi riadkami premenilo len na dlhodobé systematické vtláčanie, že treba kupovať, byť raz za rok hrozne úslužný k rodine a premilený pred susedmi, nakúpiť obrovské množstvá jedla a pitia, deti zaplaviť sladkosťami aby neboli návštevy u zubára len zbytočnými päťminútovkami.
Žiadne uskutočnenie či oslávenie toho daného dňa či dní v duchu samotného sviatku, ale len demonštratívne zaplavenie hlúposťami, či rečami, ktoré vyprchajú ako gáfor.
A nie, nie som zakomplexovaný geek sediaci za počítačom nenávidiaci celý svet, ani starý Držgroš. Verím, že práve naopak.
Sme obchodníci a chceme predávať. Chceme Teba a Teba a aj Teba tam vzadu presvedčiť, že nakupovanie, v našom prípade audiokníh je super a zakaždých okolností. Klamal by som, keby som sa tváril, že o to nám nejde. No nerob to pod tlakom okolia a mediálneho ošiaľu.
Nedávno mi jedna známa, tak ako každá pravá američanka odchovaná na materskom mlieku a mozgovymývačkách od Halloweenu až po Valentína rozprávala, ako to riešia oni s mužom. Pred rokmi si povedali, že sa každým deň skúsia žiť tak, ako by bol Valentín a v ten jeden deň sa budú takpovediac ignorovať. A to je to podstatné – mentálne nastavenie. Ži ako najlepšie vieš a zvládaš celý rok, netvár sa, že jedna kytica do roka je soľou partnerstva a prejavom veľkého porozumenia.
Nebuď komfortný lebo to je najjednoduchšia cesta. Zober dnes partnera či partnerku na akčný film, choďte si dať spolu hotdog a pivko, majte spolusrandu a zajtra či o týždeň choďte na večeru a dajte si vínko či aperitív v obľúbenom romantickom podniku. No a samozrejme predtým nezabudni u nás kúpiť zopár obľúbených audiokníh keby snáď bola nuda!:o)
Tak na 364 Valentínov a jeden celkom neobyčajný deň v roku. Nazdravie!
[!v@n]
Celý newsletter je dostupný tu.
Každým rokom nás obchody viac a viac doslova likvidujú akciami pred Vianocami, Veľkou nocou, Mikulášom… či Valentínom.
Všetko sa niekde medzi riadkami premenilo len na dlhodobé systematické vtláčanie, že treba kupovať, byť raz za rok hrozne úslužný k rodine a premilený pred susedmi, nakúpiť obrovské množstvá jedla a pitia, deti zaplaviť sladkosťami aby neboli návštevy u zubára len zbytočnými päťminútovkami.
Žiadne uskutočnenie či oslávenie toho daného dňa či dní v duchu samotného sviatku, ale len demonštratívne zaplavenie hlúposťami, či rečami, ktoré vyprchajú ako gáfor.
A nie, nie som zakomplexovaný geek sediaci za počítačom nenávidiaci celý svet, ani starý Držgroš. Verím, že práve naopak.
Sme obchodníci a chceme predávať. Chceme Teba a Teba a aj Teba tam vzadu presvedčiť, že nakupovanie, v našom prípade audiokníh je super a zakaždých okolností. Klamal by som, keby som sa tváril, že o to nám nejde. No nerob to pod tlakom okolia a mediálneho ošiaľu.
Nedávno mi jedna známa, tak ako každá pravá američanka odchovaná na materskom mlieku a mozgovymývačkách od Halloweenu až po Valentína rozprávala, ako to riešia oni s mužom. Pred rokmi si povedali, že sa každým deň skúsia žiť tak, ako by bol Valentín a v ten jeden deň sa budú takpovediac ignorovať. A to je to podstatné – mentálne nastavenie. Ži ako najlepšie vieš a zvládaš celý rok, netvár sa, že jedna kytica do roka je soľou partnerstva a prejavom veľkého porozumenia.
Nebuď komfortný lebo to je najjednoduchšia cesta. Zober dnes partnera či partnerku na akčný film, choďte si dať spolu hotdog a pivko, majte spolusrandu a zajtra či o týždeň choďte na večeru a dajte si vínko či aperitív v obľúbenom romantickom podniku. No a samozrejme predtým nezabudni u nás kúpiť zopár obľúbených audiokníh keby snáď bola nuda!:o)
Tak na 364 Valentínov a jeden celkom neobyčajný deň v roku. Nazdravie!
[!v@n]
Celý newsletter je dostupný tu.
Zdieľaj článok
Veľký audioknižný prieskum 2024
Audioknižný experiment: Vybrali sme najlepšie audioknihy z obľúbených žánrov
Veľký audioknižný prieskum 2023