Minulý týždeň sme sa rozhodli cez FB anketu zistiť, ako to vnímate.Ako viete, po objednávke Vám chodí dotazník od Heureka.sk so zopár otázkami, aby ste hodnotili nás, ako predajcu.
Najviac sa nám stáva, že v hodnotení “Ako hodnotíte kvalitu komunikácie obchodu?” strácame u Vás body, napriek tomu, že zriedka niekto zavolá, či napíše. A tak sme usúdili, že problém bude v samotnej komunikácii na stránke.
Anketa nám prišla ako dobrá forma na zistenie trochu viac detailov a úprimne, veľmi ste nás potešili.
Tykanie sme si zvolili na začiatku nie preto, aby sme oslovovali iba mladých, alebo skúšali byť nasilu “mlado drzí” (tak mladí žiaľ už nie sme a drzosť nás z veľkej časti opustila :o), ale preto, že po skúsenosti z Anglicka nám to prišlo ako najlepšia forma. Neformálna, ale úctivá, aby sa každý cítil príjemne, ako medzi skupinou ľudí, ktorá mu sedí a dobre sa v nej cíti. Samozrejme, bol to risk, no chceli sme to skúsiť.
Ďakujeme, že to vnímate pozitívne, že Vám to nevadí a zostávate s nami. Ak ale kedykoľvek prekročíme “hranicu”, prosím, dajte nám vedieť.
Výhercom ankety je: Lenka Kozempelová. Blahoželáme!
Prosím, ozvite sa nám Lenka na office@audiolibrix.com aby sme Vám mohli poslať darčekový poukaz.
Ahojte všetci,
[!v@n]
P.S. Dnes zahajujeme novú anketu s podobnými podmienkami ako naposledy.
Audiolibrix je miesto, ktoré nás všetkých spája, loď, na ktorej sa plavíme. A váš najobľúbenejší obchod s audioknihami, však my vieme. Tie nájdete na www.audiolibrix.com. A tiež vydavateľ kníh, ktoré (z)menia váš život. Tie zase nájdete na nakladateľstvi.audiolibrix.cz.
Prečo niekto chrlí jeden super nápad za druhým? Prečo niekto píše fakt sexy texty? Možno ste si niekedy aj povzdychli, aká je to škoda, že tiež nie ste takí kreatívni. Ako by vám len viac tvorivosti mohlo zmeniť osobný alebo pracovný život! Ale… čo ak má každý úplne rovnaký potenciál byť kreatívny?
Test osobnosti by mal slúžiť na sebapoznávanie, motiváciu k osobnému rastu a lepšie pochopenie našich vzťahov. Ako s výsledkami testu pracovať a v čom vám môže byť nápomocný, si prečítate v tomto článku.
Už dlho vieme, že čítanie má celý rad benefitov. Dnes sa chcem pozrieť na to, ako dokážu vymyslené príbehy vyprovokovať úplne reálnu emočnú reakciu − a v čom je to pre nás, a vlastne pre celý svet, dobré.
Najviac sa nám stáva, že v hodnotení “Ako hodnotíte kvalitu komunikácie obchodu?” strácame u Vás body, napriek tomu, že zriedka niekto zavolá, či napíše. A tak sme usúdili, že problém bude v samotnej komunikácii na stránke.
Anketa nám prišla ako dobrá forma na zistenie trochu viac detailov a úprimne, veľmi ste nás potešili.
Tykanie sme si zvolili na začiatku nie preto, aby sme oslovovali iba mladých, alebo skúšali byť nasilu “mlado drzí” (tak mladí žiaľ už nie sme a drzosť nás z veľkej časti opustila :o), ale preto, že po skúsenosti z Anglicka nám to prišlo ako najlepšia forma. Neformálna, ale úctivá, aby sa každý cítil príjemne, ako medzi skupinou ľudí, ktorá mu sedí a dobre sa v nej cíti. Samozrejme, bol to risk, no chceli sme to skúsiť.
Ďakujeme, že to vnímate pozitívne, že Vám to nevadí a zostávate s nami. Ak ale kedykoľvek prekročíme “hranicu”, prosím, dajte nám vedieť.
Výhercom ankety je: Lenka Kozempelová. Blahoželáme!
Prosím, ozvite sa nám Lenka na office@audiolibrix.com aby sme Vám mohli poslať darčekový poukaz.
Ahojte všetci,
[!v@n]
P.S. Dnes zahajujeme novú anketu s podobnými podmienkami ako naposledy.
“Čoby si na našej stránke zmenil aby sa zlepšila jej prehľadnosť?”
Zdieľaj článok
Kreativita: odkiaľ sa berie a môžem byť aj ja kreatívny?
Prečo niekto chrlí jeden super nápad za druhým? Prečo niekto píše fakt sexy texty? Možno ste si niekedy aj povzdychli, aká je to škoda, že tiež nie ste takí kreatívni. Ako by vám len viac tvorivosti mohlo zmeniť osobný alebo pracovný život! Ale… čo ak má každý úplne rovnaký potenciál byť kreatívny?
Čo som sa o sebe naučila z testu osobnosti
Test osobnosti by mal slúžiť na sebapoznávanie, motiváciu k osobnému rastu a lepšie pochopenie našich vzťahov. Ako s výsledkami testu pracovať a v čom vám môže byť nápomocný, si prečítate v tomto článku.
Ako čítanie pôsobí na emócie a v čom je to pre vás dobré
Už dlho vieme, že čítanie má celý rad benefitov. Dnes sa chcem pozrieť na to, ako dokážu vymyslené príbehy vyprovokovať úplne reálnu emočnú reakciu − a v čom je to pre nás, a vlastne pre celý svet, dobré.