Veľký audioknižný prieskum 2019

Ku koncu minulého roka sme ako obvykle spustili ďalší ročník nášho Veľkého audioknižného prieskumu. Už šiestykrát nás zaujímalo, kde a ako počúvate, koľko toho prečítate a ako sa celkovo vyvíja audioknižný trh.

Súčasťou vyplňovania dotazníkov bola aj súťaž o audioknihy a štyrom z vás sme (dúfajme) urobili veľkú radosť. Výhercovia sú:

  1. miesto – Zdeněk
  2. miesto – Anna Zoubková
  3. miesto – Eva

Výhercom gratulujeme, vo svojich e-mailových schránkach nájdete maily s poukazmi. A všetkým zúčastneným ďakujeme! Ak ste nám nechali odkaz v okienku pre nás, verte, že sa k odpovedi čoskoro dostaneme 🙂

A teraz už k samotným výsledkom.

Infografiku si môžete stiahnuť aj vo formáte PDF a ak vás zaujímajú skôr tabuľky, tie nájdete TU.

Niekoľko zaujímavostí na ukážku:

  • Bezkonkurenčná popularita žánru detektívky a thrillery pokračuje. Za svoj
    najobľúbenejší žáner ho označilo 41 % respondentov.
  • Detektívky a thrillery sú aj najpredávanejším žánrom. Tvoria viac ako 34 % všetkých
    predajov. S takmer 11 % ich nasleduje osobný rozvoj a s 8 % humor, komédia a satira.
  • 45 % respondentov dá pri výbere audioknihy na recenzie a hodnotenie iných užívateľov.
  • Viac ako 21 % poslucháčov audiokníh prečíta v priemere za rok viac ako 20 kníh.
  • 94 % poslucháčov audiokníh prehrávanie nikdy nezrýchľuje ani nespomaľuje.
  • Na počúvanie TOP 100 audioknižných titulov by ste potrebovali viac ako 52 dní.

A ak výsledky nechcete prechádzať, ale radi by ste si o zaujímavostiach niečo vypočuli, pustite si špeciál nášho podcastu Audinovinky:

Zdieľaj článok

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on pocket

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Ako neplatiť PayPalu za sluzby ktore ss zadarmo Technológie

Ako neplatiť PayPalu za služby, ktoré sú zadarmo

Ak ste to už zistili na vlastnej koži a chcete sa tomu vyhnúť v budúcnosti, tento článok je pre vás. Ak ste s PayPalom ešte ani nezačali a zvažujete, či je to dobrá voľba, možno vám pomôžem s rozhodovaním. Nič totiž nie je čierno-biele. A určite nim nie je ani všade na internete tak prominentné logo PayPalu.

Pokračuj >
Osobný rozvoj

6 tipov ako z rozhovoru spraviť opäť rozhovor

Prečo by sme sa mali rozprávať o rozhovore? Každý sa vie predsa rozprávať. Naučili sme sa opakovať hlásky, skladať slabiky, prvé slová a vety, prešli sme jednotlivými školskými stupňami, dospeli sme, pracujeme… Lenže „vedieť rozprávať” a „vedieť sa rozprávať” nie je to isté.

Pokračuj >
Životný štýl

Spomaľte: 5 praktických tipov, ako na slow living

Slovo pomalý si nespájame s pozitívnymi pocitmi. Máme radi, keď veci idú rýchlo a plynulo. Autá frčia, aplikácie v telefóne nezdržujú, pracovné stretnutia majú spád, objednávka v reštaurácii dorazí skôr, než si vyzlečieme kabát a stihneme sa usadiť ku stolu. Celý deň sa ženieme, aby sme rýchlo stihli to a ono a aby sme sa ráno mohli opäť zobudiť a pokračovať v nasadenom tempe.

Pokračuj >